Varpunen

Je viens de trouver ces belles images sur Varpunen , le blog de la styliste finlandaise Susanna Vento, et je me suis dit qu'elles mérit...

Je viens de trouver ces belles images sur Varpunen, le blog de la styliste finlandaise Susanna Vento, et je me suis dit qu'elles méritaient bien d'être re-publiées. Je ne comprends rien au finnois, mais si je comprends bien Google Translate, c'est un appartement que Susanna a mis en scène pour un événement presse d'Arla. J'adore les tabourets Aalto, la vaisselle Muuto, la desserte IKEA et les tapis qui se chevauchent. D'autres photos ici.

Just found these beautiful pictures on Finnish stylist Susanna Vento's blog Varpunen, and thought they were worth being re-posted. I don't understand a word of Finnish, but if I got Google Translate right, this is an apartment that Susanna styled for a press event with Arla. Love the Aalto stools, the tableware from Muuto, the IKEA trolley and the overlapping rugs. More pictures here.

Source Varpunen

You Might Also Like

7 commentaires

  1. en effet , que de belles choses réunies ici !

    ReplyDelete
  2. Is this trolley from Ikea? That is gorgeous!! I was looking in the website, but I could´t find anything. Does anyone know the name, please?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The trolley was part of the IKEA Trendig 2013 collection which was launched last autumn but only available for a limited period. So unfortunately it might not be available any longer now...

      Delete
  3. J'adore la customisation des tabourets!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca me donne envie de repeindre les miens :)

      Delete
  4. les tapis sont superbes!

    ReplyDelete
  5. Merci d’avoir partagé toutes ces belles choses. Vraiment classe comme table à manger avec les tabourets assortis.

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates