17 faves from Maison&Objet

Last week the 20th edition of Maison & Objet took place here in Paris. As usual I spent quite a few hours strolling down the aisles, tr...

Last week the 20th edition of Maison & Objet took place here in Paris. As usual I spent quite a few hours strolling down the aisles, trying to get a good look at the latest design news. You've probably already seen lots of pictures from the fair on other blogs so I won't bore you with an endless article here, but just show you some of my own favourites. I'm always on the lookout for Scandinavian brands, so you will find many of those here below, but not only... Come along for a walk!

(sorry for the bad photo quality but I only had my phone with me...)

La semaine dernière a eu lieu la 20ème édition de Maison & Objet ici à Paris. Comme d'habitude, j'ai passé pas mal d'heures à déambuler dans les allées du salon, à la recherche des dernières nouveautés design. Vous avez certainement déjà vu plein d'images sur d'autres blogs, alors je ne vais pas vous ennuyer avec un article sans fin, mais plutôt vous montrer quelques uns de mes coups de coeur. Etant toujours à l'affût de marques scandinaves, vous y trouverez un bon nombre de celles-ci, mais pas seulement... Venez faire un tour!
(désolée pour la mauvaise qualité des photos, mais je n'avais que mon téléphone avec moi...)

Kristina Dam (both photos)

Danzo Studio

Nomess

iHanna

Forestier

Design House Stockholm

Eno Studio

&tradition

Elli Popp

Littlephant

House Doctor 

 Watt a Lamp

Rafa kids

 Hay

Anne Tophøy - Danish Crafts

Pulpo 

 Fermob

Photo Anna Gustafsson / La Maison d'Anna G.

You Might Also Like

0 commentaires

Follow Us @soratemplates